måndag, januari 15, 2007







Sånt här är kul att göra på adobeshop =)
Mina ögon, ganska tufft, eller hur?










Ååååh! Ghostface låt med Amy Winehouse sååå grym!


"But you played me, so I had to roll up my sleeves and
Hunt you down, holding the next man's stacks
Now you sorry, tryin' bring that old thing back and
Act like we can rekindle that flame
It's a shame, how you can't get me off the brain
He that lame, you love how I bring the pain
Got the rug burns stinging and you saying my name
Say my name, that's right, I'm high post
Get the champagne, love, word up, we gon' toast"

Få tag på den!
Jazze Phas remix på Beyoncés "Ring the alarm" är också sjukt bra, Jazze pha är grym hela han...

Är klar med antropologin nu, lämnade in min sista tenta idag. Fick dock veta för en stund sen att en fråga skulle vara mellan 600 - 1000 ord, ingen aning om mina svar är det och dom är redan inlämnade...

Ska ut och söka jobb nu, drömjobbet är Karltex... Love their shoes.

Puss puss Lingontuss







Inga kommentarer: