torsdag, januari 11, 2007



30 dagar kvar tills jag åker till paradiset.

Har min sista hemtenta, men som de flesta vet tycker jag att det är roligare att göra andra saker än det man ska göra.

Hade ett trevligt nyår, ganska blött, men trevligt.

Haft lite ångest för mitt liv. Jag vet inte säkert vad jag vill göra. Jag vill inte bli vuxen, om krumelur-piller hade existerat i den verkliga världen hade jag haffat sånna för alla splittras, och jag hatar att man måste luncha för att hinna umgås.


Jag måste vara världens sämsta vän! förlåt för att jag inte hör av mig, när jag är stressad blir jag som en sten och kan inte göra något alls.
Saknar er som sjutton!

NU ska jag läsa om sickness, illness och disease. BLÄ!

Dagens låt : I Can Change - John Legend & Snoop.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker om dig..!

Anonym sa...

det är jag som är din anonyma älskare.. :) //Nadja